WPRB Princeton 103.3 FM

New Jersey's Only Radio Station

WPRB Princeton 103.3 FM

Lost in Time & Sludge

Jan 26, 2022 11:00 PM β€“ 1:00 AM

With DJ Flex Luthor

Lost in Time & Sludge
11:00 PM
Dethklok - Awaken
Dethklok Awaken
The Dethalbum Williams Street Records 2007
11:04 PM
Set Break: ----------------------------------------------------
11:07 PM
Conan - Eye to Eye to Eye
Conan Eye to Eye to Eye Conan
Existential Void Guardian Napalm Records 2018
11:12 PM
Agoraphobic Nosebleed - Not a Daughter
Agoraphobic Nosebleed Not a Daughter Agoraphobic Nosebleed
Arc - EP Relapse Records 2016
11:19 PM
Botch - Frequenting Mass Transit
Botch Frequenting Mass Transit Botch
Unifying Themes Redux Sargent House 2006
11:24 PM
Dvne - Towers
Dvne Towers Dvne
Etemen Γ†nka Metal Blade Records 2021
11:33 PM
Thy Catafalque - Urania
Thy Catafalque Urania Thy Catafalque
Meta Season of Mist 2016
11:40 PM
Kal-El - Temple
Kal-El Temple Kal-El
Dark Majesty Majestic Mountain Records 2021
11:51 PM
Baroness - The Iron Bell
Baroness The Iron Bell Baroness
Purple Cooking Vinyl Australia 2015
11:55 PM
Zeal & Ardor - Church Burns
Zeal & Ardor Church Burns Zeal & Ardor N
Zeal & Ardor Redacted GmbH under exclusive license to MVKA 2022
11:58 PM
Jinjer - Vortex
Jinjer Vortex Jinjer
Wallflowers Napalm Records 2021
12:02 AM
Set Break: ----------------------------------------------------
12:08 AM
Chained to the Bottom of the Ocean - I Will Possess Your Heart
Chained to the Bottom of the Ocean I Will Possess Your Heart Chained to the Bottom of the Ocean
Tell Me What You See Vanishing and I Will Tell You Who You Are Howling Frequency 2019
12:14 AM
Author & Punisher - The Speaker is Systematically Blown
Author & Punisher The Speaker is Systematically Blown Author & Punisher
Beastland Relapse Records 2018
12:18 AM
The Body & OAA - Barren of Joy
The Body & OAA Barren of Joy N
Enemy of Love Thrill Jockey Records 2022
12:23 AM
Boris - The Fallen
Boris The Fallen Boris N
W Sacred Bones Records 2021
12:27 AM
The Grasshopper Lies Heavy - King of Opinion
The Grasshopper Lies Heavy King of Opinion The Grasshopper Lies Heavy N
Various Plants and Animals Under Domestication - EP 1291432 Records DK 2022
12:30 AM
Haemorrhage - We Are the Gore
Haemorrhage We Are the Gore Haemorrhage
We Are the Gore Relapse Records 2017
12:32 AM
Kowloon Walled City - Oxygen Tent
Kowloon Walled City Oxygen Tent Kowloon Walled City N
Piecework Neurot Recordings 2021
12:37 AM
Incendiary - Front Toward Enemy
Incendiary Front Toward Enemy Incendiary
Thousand Mile Stare Closed Casket Activities 2017
12:40 AM
Mastodon - Word to the Wise
Mastodon Word to the Wise Mastodon
Emperor of Sand Reprise 2017
12:44 AM
Intronaut - Eventual
Intronaut Eventual Intronaut
Habitual Levitations (Instilling Words with Tones) Century Media 2013
12:51 AM
Set Break: ----------------------------------------------------
12:53 AM
Fuzz - Time Collapse II / The 7th Terror
Fuzz Time Collapse II / The 7th Terror Fuzz
II In The Red 2015
Chat is archived.
AndrewT 11:00:45 PM
>:)
AndrewT 11:01:01 PM
Oh hell yeah
Flex Luthor (host) 11:01:01 PM
here we go yet again
AndrewT 11:01:12 PM
AWAKEN HIM
Rachel Milligan 11:01:24 PM
wow lol
Roffle... 11:01:48 PM
Awaken the neighbors! lol
AndrewT 11:02:04 PM
Flex! Did you hear the good news regarding Dessert Cruising?
Flex Luthor (host) 11:02:54 PM
no what is it??
Flex Luthor (host) 11:03:13 PM
gotta have my dethklok lol
AndrewT 11:03:29 PM
According to her post on facebook.... Spring slot is 5-8pm Tuesdays, starting Feb 1!
Flex Luthor (host) 11:03:47 PM
ah yes! I did know that!
Flex Luthor (host) 11:04:02 PM
I'll actually be making my own announcement about the spring schedule in a second as well
AndrewT 11:04:10 PM
I was actually able to catch the sub show this past Monday so I'm too excited for that now
AndrewT 11:04:23 PM
πŸ‘€
Matthew Snopenhauer 11:05:14 PM
Sloom
AndrewT 11:05:32 PM
Sloom
Matthew Snopenhauer 11:05:56 PM
Slingin' Sloom on dubya prb
Matthew Snopenhauer 11:06:26 PM
@Rachel are you down with sloom
AndrewT 11:07:03 PM
Skwisgaar and Toki were Swedish iirc
AndrewT 11:07:10 PM
Nice!!
Matthew Snopenhauer 11:07:52 PM
WHAT IS BEST IN LIFE, CONAN?
Flex Luthor (host) 11:07:55 PM
I think it was Tomi who came up with sloom but I forget
AndrewT 11:07:58 PM
Wednesday really has the best gradient of music lol
Flex Luthor (host) 11:08:12 PM
it was definitely the heaviest of days
Flex Luthor (host) 11:08:26 PM
mike and jon are sticking together for they are inseparable
Flex Luthor (host) 11:08:47 PM
but hey having ahab and I spread out just spreads out your week of fuzzy tunes
AndrewT 11:09:06 PM
Starting with Classical then what I could best call "Art Deco" music, then finally Diedre's show to kick off the weirdness for the rest of the day
AndrewT 11:09:24 PM
I actually woke up early enough to catch Jon and Mike's shows tonight, epic stuff.
Jaden Shirkey 11:09:54 PM
yooo0o0o0o
Matthew Snopenhauer 11:10:01 PM
I AM A WIZARD, MIND YOU
AndrewT 11:10:19 PM
I'm curious to when the official calendar announcement will be made
Flex Luthor (host) 11:10:21 PM
I always love stitching pink!
Roffle... 11:10:27 PM
Yea, Mike and Jon are staples for sure. I kinda liked the Heavy Metal bookends tho.
Flex Luthor (host) 11:10:36 PM
she used to be right after me and it was always such a funny jarring transition
Flex Luthor (host) 11:10:44 PM
hi Jaden!
Jaden Shirkey 11:11:11 PM
this sludge is hittin' just right
AndrewT 11:11:15 PM
I hope Stitching Pink gets an earlier slot ngl, only got to catch her show once and loved it.
Flex Luthor (host) 11:11:16 PM
they typically make the announcement 2 or 3 days before it goes into effect
Flex Luthor (host) 11:11:20 PM
I think it starts feb 1
AndrewT 11:11:44 PM
So on Saturday or Sunday we'll know all
Flex Luthor (host) 11:11:51 PM
yup!
Matthew Snopenhauer 11:12:05 PM
ALAS THE WHEEL OF FUTILITY MADE HIM STRONG
Flex Luthor (host) 11:12:16 PM
yeah I got a mix of some hardcore stuff thrown in there tonight
Flex Luthor (host) 11:12:22 PM
the vibes will be real
AndrewT 11:12:54 PM
At least we get one more solid dose of From The Notebook on Monday night!
Flex Luthor (host) 11:13:10 PM
sadly have not caught it
Roffle... 11:13:19 PM
@AndrewT - Stitching Pink is on 11AM weds, right after Marvin Rosen. Don't know if that will change tho.
Matthew Snopenhauer 11:13:30 PM
Marvin R is great
Matthew Snopenhauer 11:13:52 PM
Marvin is metal
Flex Luthor (host) 11:13:58 PM
oh that means she's a little later than at the moment
Roffle... 11:14:02 PM
I love Marvin too!
Flex Luthor (host) 11:14:04 PM
Marvin is true punk
mark 11:14:12 PM
stitch pink said earlier she’s move to tues/ alternating weeks
AndrewT 11:14:20 PM
Marvin's show is peak falling-asleep music for me, love it.
AndrewT 11:14:31 PM
Ah, thanks, Mark!
Matthew Snopenhauer 11:14:39 PM
Marvin is more punk than Fat Mike
Flex Luthor (host) 11:14:41 PM
oh really? I need to look at the schedule again I took a quick peek at it but didn't absorb
Roffle... 11:14:47 PM
Marvin is absolutely Mid-Evil!
Flex Luthor (host) 11:14:50 PM
wait is that THE Mark?
Flex Luthor (host) 11:14:59 PM
if so, welcome back!!!! if not, hello!
Matthew Snopenhauer 11:15:36 PM
Mark of the cloven hoof
mark 11:15:46 PM
hey dude yeah just came back to chats last week forgot how fun they were :)
Flex Luthor (host) 11:16:22 PM
welcome back! there was word that you were appearing in chats again
Matthew Snopenhauer 11:16:48 PM
Agoraphobic is makin my throat hurt
Flex Luthor (host) 11:16:50 PM
but I needed to see with mine eyes
Flex Luthor (host) 11:17:04 PM
from my home state of MA!
mark 11:17:27 PM
haha & now you’re gonna keep me awake way past bedtime:)
Flex Luthor (host) 11:17:51 PM
sleep is for the weak
Matthew Snopenhauer 11:18:09 PM
But Sleep the band is for the mighty
Flex Luthor (host) 11:18:09 PM
I have to get up at 5:30 to work at a high school
Matthew Snopenhauer 11:19:18 PM
Sloomy
Flex Luthor (host) 11:19:54 PM
when it's dark in the morning and there's slush on the ground
Flex Luthor (host) 11:19:58 PM
then it truly feels sloomy
AndrewT 11:20:08 PM
sloom school
mark 11:20:29 PM
so you said moving to thurs that’s a bit more appropriate night you gotta get up that early on Fridays ?
Flex Luthor (host) 11:20:56 PM
nah! that's part of the reason why the move
Flex Luthor (host) 11:21:06 PM
I did try to keep this slot though but it worked out better if I moved
mark 11:21:13 PM
great !
Flex Luthor (host) 11:21:20 PM
on Fridays earliest I have to do stuff is 9:30 so much better
Flex Luthor (host) 11:21:54 PM
then it'll just be normal grad school stuff keeping me sleepless
mark 11:21:57 PM
add a 4 th hour :)
Flex Luthor (host) 11:22:10 PM
but we perservere
Matthew Snopenhauer 11:22:17 PM
Math + sloom = sloomath
Flex Luthor (host) 11:22:52 PM
I'm not really a math person but what math concept would be sloomy in vibe
Flex Luthor (host) 11:23:02 PM
I will ask my math teacher friends
Matthew Snopenhauer 11:23:39 PM
Math rock-y moments in the sloom
Flex Luthor (host) 11:25:05 PM
that last song had it's mathy moments
Matthew Snopenhauer 11:25:21 PM
Is this stylized Dune?
Matthew Snopenhauer 11:25:58 PM
The v is a u in kvlt stuff, right?
Flex Luthor (host) 11:26:00 PM
that's how I pronounce it at least
Flex Luthor (host) 11:26:11 PM
like chvrches
mark 11:26:21 PM
another dj mention alot of new djs for spring schedule is that what you hear ?
AndrewT 11:26:29 PM
Let's get a math rock special going where the mic breaks are just math formulas
Matthew Snopenhauer 11:26:30 PM
Dvnkin Donvts
Flex Luthor (host) 11:26:33 PM
or periphery's chvrch bvrner
Matthew Snopenhauer 11:26:52 PM
Great idea Andrew
Flex Luthor (host) 11:26:52 PM
yes!!
Flex Luthor (host) 11:26:57 PM
hold up I have a STATISTIC
AndrewT 11:26:58 PM
We witch house now?>
Matthew Snopenhauer 11:27:27 PM
A math rock show and mic breaks are samples from Rain Man
Flex Luthor (host) 11:27:38 PM
13 new DJs on air!!
Matthew Snopenhauer 11:27:55 PM
Witch hovse
Flex Luthor (host) 11:28:02 PM
I think that means a mix of those with regular or alternating shows, or subbing
mark 11:28:22 PM
haha how many tooth picks came out Raymond? :)
Matthew Snopenhauer 11:28:32 PM
426
AndrewT 11:28:48 PM
There will be 13 new shows???
mark 11:28:57 PM
Haha what’s C1 on the juke box ?
Flex Luthor (host) 11:29:14 PM
13 new djs on air I do not think that entirely means 13 new shows
Flex Luthor (host) 11:29:38 PM
I do see a lot of new names on the schedule
AndrewT 11:29:43 PM
Ohh interesting
mark 11:31:04 PM
yeah i think the new djs mean a lot of alternating week shows - either dirdre or stitch said that
Flex Luthor (host) 11:31:21 PM
yeah I wouldn't be surprised if some are subs as well
Flex Luthor (host) 11:31:31 PM
but still new blood
Flex Luthor (host) 11:31:39 PM
exciting!!
AndrewT 11:31:45 PM
I'm so hyped for the new schedule
Flex Luthor (host) 11:31:51 PM
wait side note
Flex Luthor (host) 11:32:08 PM
has anyone watched the new dexter (it's called new blood is why this has popped into my mind)
AndrewT 11:32:18 PM
Naa
Flex Luthor (host) 11:32:32 PM
I want to know if it's worthit lol
Matthew Snopenhauer 11:32:36 PM
I sadly havent seent any Dexters
AndrewT 11:32:50 PM
Only Dexter's Lab
AndrewT 11:33:04 PM
Dexter from that cartoon would totally be into math rock
mark 11:33:07 PM
no is it any good I have watched yellow jacket the new buzz series
Matthew Snopenhauer 11:33:11 PM
But I like Dexter Holland's hot sauce
Flex Luthor (host) 11:33:41 PM
haha I'm asking because I want to know if it's good
Flex Luthor (host) 11:33:48 PM
I really wanna see yellowjackets!
Flex Luthor (host) 11:34:14 PM
that or true detective s3 may be my next watch
mark 11:34:43 PM
it’s good not great like it’s being portrayed just mho
Matthew Snopenhauer 11:35:13 PM
Ah, True Detective. Reggie LeDoux -- creepiest mf ever
Flex Luthor (host) 11:35:52 PM
oo interesting I've heard it's really good so I may still give it a shot, but would you recommend it?
Flex Luthor (host) 11:36:06 PM
yeah I loved the first season of true detective but couldn't get into the second
mark 11:36:11 PM
tho if yellowjacket 2nd season done right it could b really good
Flex Luthor (host) 11:36:11 PM
I heard the third one is great though
Matthew Snopenhauer 11:36:46 PM
I liked Season 3
Matthew Snopenhauer 11:38:37 PM
Scoot McNairy is always intense & good
AndrewT 11:39:18 PM
im getting taco bell what does everyone want
Flex Luthor (host) 11:39:26 PM
cheesy gordita crunch
AndrewT 11:39:31 PM
i'll shove your orders through my keyboard
mark 11:39:48 PM
mcgonnehy / harrelson pretty great season 1 Vince vaughn season 2 not so good in my opinion
Matthew Snopenhauer 11:40:01 PM
Meximelt
AndrewT 11:40:30 PM
Sadly the meximelt is gone :(
mark 11:41:43 PM
anyone got a go to good taco place ?
Matthew Snopenhauer 11:42:32 PM
55th & MLK, Oakland, CA
Matthew Snopenhauer 11:43:23 PM
Such good al pastor my fukn ragdoll cats would always try & eat my tacos
mark 11:43:47 PM
haha I’ll give out Mighty Taco buffalo NY :)
Flex Luthor (host) 11:44:28 PM
I actually don't know if I have a go to taco place but definitely a burrito place
Matthew Snopenhauer 11:44:36 PM
Dayum this singer is channeling Ozzy
Matthew Snopenhauer 11:46:02 PM
The other Ozzy-esque singer I like is Early Man
Flex Luthor (host) 11:48:04 PM
I don't know them actually
Matthew Snopenhauer 11:48:39 PM
You'd like Early Man
Flex Luthor (host) 11:48:49 PM
I kinda let the mic break opportunity slip woops didn't mean to do a full hour but it's chill
Matthew Snopenhauer 11:48:50 PM
Thrashers
Flex Luthor (host) 11:48:56 PM
at this point though might as well continue until midnight
Flex Luthor (host) 11:49:00 PM
oh hell yeah
Matthew Snopenhauer 11:50:05 PM
Early Man's "Like a Goddamn Rat" is a banger
Matthew Snopenhauer 11:54:04 PM
I didnt know Baroness had a poiple album
Flex Luthor (host) 11:54:28 PM
yup! blue, red, yellow/green, purple, gold/grey
Flex Luthor (host) 11:54:37 PM
I think they said that gold/grey may be their last color album
AndrewT 11:57:02 PM
YESSSSS love Z&A
Flex Luthor (host) 11:58:37 PM
I feel like they've released half the album already haha but excited!
Matthew Snopenhauer 11:58:49 PM
It's like gospel metal
Flex Luthor (host) 11:58:50 PM
comes out in like 2 weeks right?
AndrewT 11:59:05 PM
Already??
Flex Luthor (host) 11:59:23 PM
yup! 2/11
AndrewT 12:00:42 AM
Also yes Matthew that's the vibe that he generally goes for! I think I remember reading somewhere that he was inspired by old African American spiritualist music
AndrewT 12:01:28 AM
I think he's also Swiss, so it's kind of like deep south blues meets cold European black metal
Matthew Snopenhauer 12:02:57 AM
Whenever I think of Switzerland I think of HR Giger riding his little train around his house
AndrewT 12:03:31 AM
SCIDNCE SNSRGY
AndrewT 12:03:42 AM
Who is responsible for this beautiful bumper
Matthew Snopenhauer 12:04:37 AM
The Bumper Car Psychos
Matthew Snopenhauer 12:08:30 AM
Jason is chained to the bottom of a lake
Chef Emeril Lagasse 🍳 12:08:42 AM
BAM BAM BAM ITS FUCKIN COLD OUT
Flex Luthor (host) 12:08:47 AM
oh fuck
Flex Luthor (host) 12:08:50 AM
oh shit
AndrewT 12:08:56 AM
YES CHEF
Flex Luthor (host) 12:08:56 AM
emeril is in the house
Flex Luthor (host) 12:09:01 AM
I wasn't ready
Matthew Snopenhauer 12:09:13 AM
Lol Emeril
AndrewT 12:09:17 AM
Aaaaagh this is fuzzy
Flex Luthor (host) 12:09:23 AM
the powerthirst bumper was there before I got there but whoever did it is a champ
Matthew Snopenhauer 12:09:39 AM
Emeril I need a Meximelt
Flex Luthor (host) 12:10:14 AM
I have another bumper coming up soon that is v much same vibe
AndrewT 12:10:35 AM
God I wish powerthirst was real
Flex Luthor (host) 12:10:48 AM
we're in the heavy noise drone section of the show btw
AndrewT 12:10:53 AM
Hell yes
Flex Luthor (host) 12:11:09 AM
ambient screams
Matthew Snopenhauer 12:11:13 AM
we have entered the bong zone
Jaden Shirkey 12:12:42 AM
holy shit this is fire
Matthew Snopenhauer 12:13:12 AM
The ol' goblin vox
Flex Luthor (host) 12:13:29 AM
the original song is already kind of weirdly heavy and fuzzy for deathab
Flex Luthor (host) 12:13:36 AM
it works so well for this treatment
Flex Luthor (host) 12:13:54 AM
god I wish I could scream like that
mark 12:14:33 AM
it is pretty good I have the original up on youtube for comparison:)
Flex Luthor (host) 12:14:51 AM
yeah it already is kind of repetitive and droney
Flex Luthor (host) 12:14:56 AM
and that really is such a dope bass line
Jaden Shirkey 12:15:03 AM
nice transition there ;)
Matthew Snopenhauer 12:15:20 AM
Isnt A & P just one dude?
Flex Luthor (host) 12:15:21 AM
gotta love how many metal songs end with feedback and begin with feedback
Flex Luthor (host) 12:15:49 AM
yes! Tristan Shone (I did look up the name)
Flex Luthor (host) 12:16:43 AM
the album cover also freaks me out
AndrewT 12:17:03 AM
That album cover is beyond dope
Flex Luthor (host) 12:18:02 AM
gas masks already kind of freaky but that gas mask has like the creepy porcelain face
Flex Luthor (host) 12:18:07 AM
no thanks
Matthew Snopenhauer 12:18:21 AM
Gas mask fetishism
AndrewT 12:19:37 AM
Oh my god this song 😍😍😍😍😍
Matthew Snopenhauer 12:19:38 AM
Reminiscent of Black Mayonnaise (another 1 man band)
Flex Luthor (host) 12:19:49 AM
this is more like how i'd expect an album with that album cover to sound
Flex Luthor (host) 12:20:03 AM
hey I warned you about what part of the show we're in lol
AndrewT 12:20:04 AM
This is effin amazing
AndrewT 12:20:58 AM
This almost sounds like something I would hear on a noise special from rosasolis dream
Flex Luthor (host) 12:21:12 AM
this is actually in our current new emph rotation so if you're lucky you may actually hear this on other shows lol
AndrewT 12:21:22 AM
😍😍😍😍😍😍
Matthew Snopenhauer 12:21:27 AM
I think we're on the left hand path
Flex Luthor (host) 12:21:28 AM
oh then you might hear it on rosasolis lol
Flex Luthor (host) 12:21:56 AM
I think this is an upcoming split ep?? idk I feel like the body and thou put out a ton of collabs so it's hard to keep track
AndrewT 12:22:33 AM
Immediately purchased on bandcamp
AndrewT 12:22:58 AM
I have taco bell in my car right now but I refuse to leave from how insane this is
Matthew Snopenhauer 12:23:07 AM
Lol
Flex Luthor (host) 12:23:26 AM
you love another feedback transition
Matthew Snopenhauer 12:23:52 AM
PUT THE FUKN LOTION IN THE BASKET
AndrewT 12:24:28 AM
I looked this song up and second result was a video of Boris Johnson not knowing how to use an umbrella
Flex Luthor (host) 12:24:40 AM
that's wonderful
Matthew Snopenhauer 12:24:45 AM
BoJo is punk
Flex Luthor (host) 12:24:52 AM
yeah boris put out another new album!!! they're churning them out
Flex Luthor (host) 12:25:33 AM
this album is definitely more on the ambient side for the most part in comparison to no
Flex Luthor (host) 12:25:38 AM
but it has it's moments like this track
Flex Luthor (host) 12:27:28 AM
here's the bumper btw
Matthew Snopenhauer 12:30:32 AM
overdriven bass guitar is the best
AndrewT 12:30:51 AM
I MISSED IT
Flex Luthor (host) 12:31:33 AM
oh no!
Flex Luthor (host) 12:31:39 AM
it was over 9000 haha
Flex Luthor (host) 12:32:04 AM
the prowrestler one has similar energy
AndrewT 12:32:35 AM
Oh! DJ Pup usually plays that one :)
Matthew Snopenhauer 12:34:12 AM
The IRL Kowloon has some crazy stories
Flex Luthor (host) 12:35:03 AM
I don't know too much but I've heard about it and yeah it sounded intense
mark 12:35:22 AM
do you get to choose which ID gets played
Flex Luthor (host) 12:36:58 AM
yes! except for the one in between shows
Flex Luthor (host) 12:37:13 AM
that one is an automated transition
Matthew Snopenhauer 12:40:02 AM
Chunky riffage
mark 12:40:49 AM
interesting my favorite that ive heard recently is the takeoff on shortwave number stations
Flex Luthor (host) 12:41:23 AM
oh whoa I'm not sure I heard that one
mark 12:42:23 AM
it’s actually on you tube check it out Fran Blanche channel it’s really good
Flex Luthor (host) 12:43:34 AM
oo I will look
AndrewT 12:44:00 AM
Fran is the best
AndrewT 12:44:18 AM
She frequently posts old historical film reels too
Matthew Snopenhauer 12:45:26 AM
Intronaut !!
mark 12:46:22 AM
yeah I just found her channel when searching for the ID it’s great
Flex Luthor (host) 12:48:04 AM
there've been some new ones lately that I've really liked
Flex Luthor (host) 12:48:15 AM
like the death to all humans and jaws oneeeeeeeeeees
Matthew Snopenhauer 12:48:31 AM
Crazy time signatures
Flex Luthor (host) 12:49:01 AM
they're so good
Matthew Snopenhauer 12:50:49 AM
Very pretty song
Flex Luthor (host) 12:51:02 AM
speaking of
mark 12:52:28 AM
haha that’s a good one thanks for the show
Matthew Snopenhauer 12:52:29 AM
Great show, esp. 2nd hour πŸ‘
AndrewT 12:53:43 AM
Thank you very much for the show!
Flex Luthor (host) 12:53:52 AM
good night!! see you all next week
Flex Luthor (host) 12:53:54 AM
on THURSDAY
AndrewT 12:54:15 AM
Thor's Day
Matthew Snopenhauer 12:54:16 AM
This song is bonkers
Flex Luthor (host) 12:54:41 AM
it's such a good jam
Matthew Snopenhauer 12:54:52 AM
Thor's Day πŸ—‘οΈπŸ”οΈ
Flex Luthor (host) 12:55:10 AM
I may also be playing it at a slightly faster speed in a desperate bid to fit it in lol
Flex Luthor (host) 12:55:18 AM
so breakneck jam
AndrewT 12:57:32 AM
my neck is now busted
AndrewT 1:00:17 AM
YES
Flex Luthor (host) 1:00:18 AM
OH MAN
Flex Luthor (host) 1:00:22 AM
THE AUTOMATION CAME THROUGH
AndrewT 1:00:27 AM
>:)
Flex Luthor (host) 1:00:32 AM
DON'T GAMBLE ON YOUR ENERGY
Flex Luthor (host) 1:00:40 AM
i love the dragonforce too
AndrewT 1:01:02 AM
See ya next Thor's Day!
Flex Luthor (host) 1:02:01 AM
see ya!